Välkomna alla som hittat hit. Det är är min egen dagbok, där jag kommer att skriva om det som jag funderar på, hur jag känner mig och vad vi tillsammans hittar på. Jag tänker inte skriva om tråkiga saker som politik, ekonomi, samhällsfrågor eller annat, om det inte har med mig att göra. Det här ska bli min egen lilla sångbok

Jag har ju i och för sig redan en blog, tillsammans med Hanna. En välfungerande, välbesökt blog, som det är roligt att skriva på. Men det känns som om jag behöver ett eget andrum, och ett medel för att höra av mig till dem av er som bor långt borta. Jag hoppas att den här bloggen ska bli ett ställe för oss att meddela oss med varandra.

Jag sände ett mail åt de närmaste sörjande om att jag satt igång det här. Det finns säkert många som jag glömt från mailet, och om någon undrar så är det bara att visa hit dem. Det är också fritt fram att linka hit. Bloggen är alltså på intet sätt hemlig, men har ett litet annat syfte än eisehaita.

En gång till: välkomna!