Ett år senare känns det plötsligt som om det är tid att skriva här igen. Tiden går.

Jag är trött som få nuförtiden. Vet inte om det är våren som börjar ta ut sin rätt - jag reste i princip oavbrutet från slutet av februari till midsommar. Eller om det kanske är allergi eller förkylningar. Eller det faktum att jag är sönderstressad av en massa projekt på jobbet.

Den 21.7 får jag hur som helst ta ledigt för några veckor, det ska bli riktigt skönt. Helt ledig kommer jag inte att kunna vara, men jag ska göra mitt bästa och skall bland annat se till att få tid att hälsa på lillabror, storabror och storasyster. Häftigt, säger jag, med en familj som bor på litet olika ställen så får man skäl till att boka flygbiljetter igen.

Undrar om det finns någon som läser det här ännu? Jag skulle nog ha gett upp med en ettårig paus.