Det ösregnar ute och inne. Vår strejkande varmvattenboilare gav upp totalt i natt, och läckte ut allt varmvatten i väggen. Jag är muchos glad att det inte är min lägenhet. Problemet är att reservdelarna till boilaren tar en vecka att få, och under tiden duschar vi i kallvatten. Smått irriterande, fast onekligen bra för celluliterna.

Jag är också irriterad på hur mitt hår växer. Det växer nämligen helt fel.

Kom idag fram till att jag haft det riktigt bra här, att det har varit sjukt bra för mig att få vara ensam en tid. Litet soulsearching och tid att komma ihåg vem jag på riktigt är har suttit bra. Eftersom ingen känner mig här kan man faktiskt vara sig själv, då de inte har några förväntningar på hur man ska vara. Och att vara riktigt ensam är faktiskt väldans nyttigt ibland, man kan rätt kompromisslöst göra bara saker som man vill och därmed faktiskt ta reda på vad man tycker om, hur man vill leva och vad det är som är viktigt för en. Rekommenderas!