Måndag morgon och lika trött om jag brukar vara på måndagar. Senaste natten sov jag heller inte så bra, kan ha att göra med en misstänkt fiskmåltid som intogs rätt sent igår... Ute är det ännu varmt, och luften är full med blomblad, pollen från träden och avgaser. Jag brukar inte känna något av pollen, damm eller annat, men nu har till och med jag svårt att vara ute. Var ute och sprang i morse och var tvungen att sätta halsduken framför munnen för att klara att springa.

Helgen gick bra, jag har mest varit i parken med Mia och hennes kompisar. På lördag kväll var vi ute och kollade på London by night - bra att ha det gjort så behöver jag inte göra det på några veckor igen. Man blir gammal och lat med åren.

Den här veckan blir rätt jobbig. Jag har möten alla dagar, rättegångar och på onsdag en tripp till Manchester. Men det ska nog gå bra, bara jag håller mig undan fisken i framtiden.