Tillbaka på jobb efter påsken, jag känner mig som en ny människa. Tänk vad några dagars vila kan göra, speciellt när jag igår fick städa riktigt ordentligt hemma. Tvättade fönster och golv, packade undan vinterkläder och -skor, tvättade tre maskiner skitiga kläder och hann till och med med bullakaffe i solskenet emellan. Lysande.

Om det annars är någon som letar efter en trea i bakre Tölö på underbart ställe så ska ni höra av er. Eller om ni känner någon. Mina grannar i nedre våningen ska flytta ut och tänker sälja sin trea snart.

Idag skulle det gälla att få iväg en stoor rapport till EU. Dock har jag inte ännu förmått mig att se på den, det är för mycket annat roligt på gång på jobbet. Som lönebråk med chefen. :) Det är förvånande, men likt min mor tycker jag att det till och med kan vara riktigt roligt att vara riktigt jobbig ibland. Och kombinationen av satkärring, jurist och envis åsna är för ljuvlig ibland.