Nu har jag landat efter alla resor hit och dit, och tänker hållas på ställe i Finland många månader framåt. Jag är helt yr av alla flyg, och eftersom jag dragit på mig en liten semesterflunssa har mina öron inte riktigt återhämtat sig från hemresan i eftermiddags. Hör ingenting och ser ingenting, och förstår ingenting.

Full fräs på jobbet måndag och tisdag, sen är resten av veckan litet lättare. Skulle gärna slippa stressen i morgon, men å andra sidan kan det ju nog vara bra med en kickstart.

Min telefon har sippat sig, den fastnar, låter som en rymdvarelse när den ringer och är allmänt obekväm. Har lyckats med konststycket att spara kvittona från inhandlingen och ska i sinom tid bege mig till inköpsställe med hotelser om världens undergång om jag inte får en ny telefon. Saken är bara att jag faktiskt inte vill ha en likadan telefon, jag vill ha en annan utan en massa finesser som inte fungerar. Får se hur förhandlingarna ska komma att gå...