sådär när man har massor att göra men inte tar stress? sådär när deadlinen kryper närmare och man på något sätt bara vet att man kommer att fixa det, och därför inte bryr sig? så är den här veckan. skönt.

har klippa-håret-ångest. ska klippa det idag. är inte säker på om jag ska klippa det mycket, eller litet, eller vad jag ska göra. måste fundera med fru frisörska, tror jag. nujust är mitt hår ett buskigt villervall av lockar. till sommaren skulle det ju vara skönt med villervall. å andra sidan börjar jag känna mig tråkig, men vem vet.

annars så har jag lovat mig själv att fundera och känna efter nu. för det känns inte bara bra med mannen mera. nånting måste nog ändras, men jag vet inte riktigt vad. jag tror att det kanske skulle vara bra för honom och mig att tillsammans försöka fundera på vad som händer. problemet tror jag är att vi är väldigt olika och att vi ser saker på helt olika sätt. kommunikationen blir ju inte lättare av det.